Wczytuję dane...

Problemu z działanie bramki Przelewy24

W związku z tym że w ostatnim czasie mieliśmy problem z działaniem starej bramki(stare API) i brak automatyzacji w księgowaniu wpłat w bramce Przelewy24 wystąpiliśmy do dostawcy oprogramowania o wprowadzenie stosowanych zmian aby wyeliminować problem.
Dochodziło
do sytuacji że środki zostały pobrane z konta klienta, natomiast u nas widniała informacja że płatność nie została zakończona.
Dopiero po zalogowaniu się w panelu Przelewy24 można było
ręcznie dokonać księgowania.
Wiązało się to z opóźnieniem realizacji zamówienia, spowodowanego oczekiwaniem na opłacenie zamówienia.

Problem został zgłoszony do developerów redcart oraz przelewy24 i został on w zasadzie natychmiast rozwiązany poprzez wprowadzenie stosowanej zmiany w integracji.

Niestety jak to bywa przy zmianach pojawił się kolejny problem który uniemożliwia klientom korzystanie z bramki w momencie jeśli nie zostaną uzupełnione dane adresowe.

W przypadku zamówień dropshippingowych jest to oczywiście niepotrzebne ale przez "ułomność" dostawcy oprogramowania redcart lub  zaktualizowanej bramki Przelewy24 zachodzi taka konieczność.
Aktualnie staramy się rozwiązać problem, niestety póki nie wyjaśnimy pewnych kwestii zachodzi konieczność wpisywania danych adresowych aby móc skorzystać z bramki szybkich płatności.

W takiej sytuacji polecamy wpisywanie swojego adresu firmowego, oczywiście przy wyborze sposobu wysyłki Dropshipping(Kurier własny) adres podany w panelu jest przez nas ignorowany ale konieczny aby dokonać
szybkiej płatności.

Jedyne co w tej chwili możemy, to przeprosić Państwa za tę niedogodność.